Oppss..iklan jap

Thursday, February 23, 2012

$$ Passive Income dgn WAZZUB!


Amende WAZZUB ni?
WAZZUB ni program yang menyerupai FACEBOOK dan GOOGLE. Sekarang dalam tempoh pre-launch dan akan launching pada 09-04-2012.

Apa yang membuat mereka berbeza adalah WAZZUB berkongsi 50% hasil keuntungan dengan Pre-launch member.
FREE TO JOIN!
+ + + PERCUMA SELAMANYA + + + TIDAK ADA UNTUK DOWNLOAD + + + TIDAK ADA PEKERJAAN YANG HARUS DILAKUKAN + + +
Pendapatan WAZZUB ni diperoleh dengan cara yang sama seperti Facebook, Google, AOL and Yahoo!

Pre-launch member sahaja yang akan menerima share 50% profit (disebut sbg Profit Sharing Phenomenon) Mereka yang menjadi ahli selepas tamat tempoh Pre-launch iaitu pada 09-04-2012 hanya akan menjadi ahli Social Network biasa tanpa menerima share keuntungan. So kalau korang nak cuba nasib kot2 program ni betul2 menjadi kena la cepat2 join sebelum 09-04-2012 ni.
Pembayaran akan dibuat setiap bulan dengan bayaran pertama akan dibuat pada 15-05-2012 bagi pendapatan bulan April 2012. Jumlah yang dibakal diterima adalah tidak tetap manakala jumlah ahli yang akan menerima share ini hanya ahli yang berdaftar sebelum launching iaitu Pre-launch member. Semasa tempoh Pre-launch ahli akan membina downline yang dipanggil sebagai $FACTOR. Selepas launch, $FACTOR setiap ahli akan kekal (tiada tambahan ahli lagi kerana selepas launch ahli yg mendaftar hanya akan menjadi ahli social network biasa) dan kesemua $FACTOR ahli akan digabungkan untuk kiraan bayaran = the global $FACTOR. Setiap bulan pengiraan keuntungan yg akan dikongsi membahagikan 50% profit tersebut dengan global $FACTOR untuk mendapat bayaran bagi seunit $FACTOR.

Contoh: 50% profit yg akan dikongsi ialah $5,000,000 dan global $FACTOR ialah 5,000,000. Maka setiap seunit $FACTOR=$1.00
(Pendapatan anda untuk bulan itu = $1.00 x jumlah $FACTOR anda)
Jika pendapatan untuk dikongsi ialah $4,000,000 maka seunit $FACTOR anda=$0.80. Dan jika pendapatan untuk dikongsi ialah $6,000,000 maka seunit $FACTOR anda=$1.20)

Nampak macam tak banyak ye....ok, katakan ahli dapat cari 5 downline, dan 5 downline tu pun cari 5 downline sehingga 5 generasi:-
1. Generasi 5 x $ 1,00 = $ 5,00
2. Generasi 25 x $ 1,00 = $ 25,00
3. Generasi 125 x $ 1,00 = $ 125,00
4. Generasi 625 x $ 1,00 = $ 625,00
5. Generasi 3125 x $ 1,00 = $ 3,125.00
Passive Income anda = $ 3,905.00 (jika $FACTOR/unit=$1.00) takyah buat apa-apa.

BETUL KE NI?
Aku dah join program ni tapi aku sendiri tak tahu kesahihan program ni sebab ia belum launch. Dah launch baru la kita boleh tahu sama ada program ni betul ke tidak kan. Aku berani join sebab program ni FREE, takde nak kena bayar apa macam sesetengah program yang nak kena bayar at least $5.00 nak join atau nak kena beli e-book la macam2 la.

Katakan la rupa2nye program ni tipu, aku tak rasa aku rugi apa2. Paling teruk pun email aku akan disalahgunakan oleh WAZZUB untuk send spam email dgn pelbagai iklan atau offer. Ala, macam email aku tak pernah ada spam email sebelum ni pun. Kalau betul jadi macam tu paling2 pun aku delete je email tu @ tukar email baru.
Camne kalau program ni BETUL, tak ke seronok dapat income passive tiap2 bulan. So, bila aku fikir2kan pro & con program ni aku decide untuk join jer, pastu just wait & see la...kalau korang pun sependapat dgn aku jom la join cepat (^^)

Join for FREE->http://signup.wazzub.info/?lrRef=433ac
WAZZUB Info->http://wazzub.info/faq.htm
WAZZUB Fact->http://www.wazzub.info/facts.htm
What is so different about WAZZUB->http://www.wazzub.info/difference.htm

No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)