Oppss..iklan jap

Monday, February 27, 2012

Dah Join Komuniti WAZZUB!

Hari ni dapat invitation email dari referer/upline WAZZUB utk join komuniti WAZZUB. Pada yg dah join program "PSP-Profit Sharing Phenomenon" (refer post "$$ Passive Income dgn WAZZUB!") sekarang masa utk korang join Wazzub.com. Tapi nak join kena dapat invitation link dari yg dah join komuniti ni. Pada yg join program PSP bawah aku, thanks ye dear & klik link dlm email yg aku dah bagi tu ye. Ni la rupa  komuniti Wazzub.com tu after join...

Offer utk join program PSP masih terbuka sehingga 9/4/2012 ni. Since aku tak nampak apa yg bahaya & merugikan sgt kalau try join so aku nak invite la korang semua join program ni. Nak tau detail pasal prgram ni refer kat post sebelum ni $$ Passive Income dgn WAZZUB!

1 comment:

  1. berbulan da dapat invitation wazzub ni. tapi x join2 lagi smpai skrang. asik xsempat je

    ReplyDelete

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)