Oppss..iklan jap

Friday, June 8, 2012

1st Payment from JustBeenPaid JSS-Tripler...woot2^^

Dengan modal $10usd je dr poket aku & loan $10 dr PIF-system JSS-Tripler, akhirnya 5/6/2012 aku dapat bayaran pertama dr program ni....xde la banyak pasal aku invest pun $10usd jew, pastu dok re-invest memanjang selama berbulan2...huhuhu....alHamdulillah dapat gak $18.40 lepas tolak withdrawal fee...


JSS-Tripler ni bagi 2% daily interest selama 75 hari (skrg dah tukar 2% utk weekdays & 1.5% utk weekends, selama lebih kurang 78-80 hari). Memang tak sebanyak program lain yg ada offer 3%-10% sehari tapi kebanyakan program menipu je. JSS-Tripler pada aku agak meyakinkan pasal dah lama beroperasi, kalau tak silap dari 2010. Harga utk 1 position = $10.

Aku join JSS-Tripler dah lama dari 18/1/2012....mula2 tak invest apa2 pun pasal akaun Payza/AlertPay aku takde duit lagi. So mula2 just guna FREE $10 dr PIF-system utk beli 1st Position yg bagi hasil $0.20 daily interest. Then 7/3/2012 baru aku ada duit dalam Payza/AlertPay, so invest la duit sendiri plak $10 utk beli 2nd Position. Tak berani lagi nak invest banyak2 (duit pun takde banyak sebenarnye..ngeh3). Kebetulan plak masa tu investment dari FREE $10 yg aku dapat masa 1st day join dah dapat hasil $10 jugak & aku guna utk re-invest balik utk beli 3rd Position.

Then tiap kali aku dapat kumpul $10 aku dok re-invest balik sampai akhirnya aku ada 6 Position. Tapi kali ni aku tak nak re-invest lagi pasal nak try buat withdrawal aku yg pertama utk test cepat ke tak dapat payment & utk dapat balik modal aku $10 tu. AlHamdulillah dapat payment dalam tempoh 24 jam dari masa aku request (masa yg dijanjikan 24-36 jam). Minimum withdraw $20.
4 Position aku dah expired so skrg tinggal 2 position je yg aktif. Setiap 4 position yg expired akan dapat 1 position utk JSS Matrix.
Aiseh, panjang plak citer aku....Kalau korang nak tau lebih banyak pasal program klik je banner kat atas @ bawah ni....nak tanya aku pun boleh. Lepas ni aku start re-invest balik =D

2 comments:

  1. Bagaimana anda cash out wang dari Payza (Alertpay) untuk penduduk Malaysia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. utk withdraw dr Payza boleh secara bank wire, caj oleh Payza $15usd & mungkin ada caj lain dikenakan oleh bank. saya x pernah withdraw direct ke bank dr Payza pasal mahal sgt cajnye & biasanya jumlah yg saya nak withdraw lebih kurang $50usd je so ruginye kena caj $15 tu.
      Saya exchange duit dr Payza ke PayPal/MoneyBooker melalui exchanger, then baru withdraw ke bank a/k

      Delete

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)