Oppss..iklan jap

Monday, October 1, 2012

1st payment from Browse4Bux

Subuh2 semalam aku request withdraw & ptg semlm selamat terima dlm akaun Payza aku....$5.25usd....like3...ni 1st payment^^


konsep PTC mcm MBC/MyBrowserCash...ada offer utk beli share @$5usd/share. Wajib tengok minimum 4 iklan PTC setiap hari utk dpt hasil dr share utk keesokan harinya...setiap share akan terima $0.0655usd sebanyak 60kali. Setiap share yg dah expired akan terima pula $3usd.
Aku nak citer panjang tak baper pandai. Kalau korang minat nak tau pasal Browse4Bux ni klik la banner kat bawah ni yer...tata^^

Join Browse4Bux

2 comments:

  1. Macam Mana anda keluarkan duit US dollar dari Payza account?

    Saya ada kad debit dari Payza tapi tak boleh keluarkan duit dari ATM !

    Tolong reply ke email saya diana.tan@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi...saya x pernah withdraw usd-rm direct dr payza cos caj dia mahal sgt.
      sy guna duit dlm payza saya utk re-invest dlm mybrowsercash, bila dlm a/k mybowsercash dah ada at least $20usd saya akan request withdraw ke PayPal. bila duit dh masuk paypal saya withdraw ke ak bank saya eg cimb

      Delete

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)