Oppss..iklan jap

Wednesday, March 28, 2012

$4.00usd - 1st Payment from Cashdavid.com

Berjaya cashout $4 dari Cashdavid.com. Ni payment 1st yg aku dapat pd 26/3/2012. Payment secara Instant bukan manual so after request cashout terus masuk akaun^^

Cashdavid.com ni website PTC jugak tapi apa yg membezakannya dgn kebanyakan website PTC lain ialah ia tidak memberi option untuk upgrade. So, hasil dari ad click/ad view/ad read untuk semua ahli adalah sama. Tujuannya nak bagi peluang+pendapatan yang sama rata utk setiap ahli.
Setiap ad click/ad view/ad read takde la banyak hasilnya...cuma antara $0.001-$0.015 kalau tak silap. Sesekali ada Sign-Up offer dapat la $0.10 per sign-up. Ada 2 referral level & minimum cashout $1.00 je.

Actually $4 ni bukan la hasil yg aku dapat dari semua tu....tapi ni hasil dari small referral contest yg dibuat & aku dapat tempat ke-2. Sekarang tengah tunggu Big Referral Contest yg akan tamat pada 11/4/2012 ni...doakan aku masuk ranking tempat 1-3 ye^^



4 comments:

  1. Boleh joli gak walaupun tak banyak. Sapa nak bg kan kan kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...sapa nk bg...tp $4 x bbaloi nk trf dr paypal ke a/k bank...caj je dh rm3...huhuhu....saya guna utk add share dlm mybrowsercash =D

      Delete
  2. best la kan ada yg tak payah upgrade gitu. sy pun suka tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la psl...cuma yg ada offer upgrade tu dpt bayaran tinggi la perclick utk yg dh upgrade...

      Delete

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)