Oppss..iklan jap

Thursday, April 19, 2012

Cek dari Global Test Market & Baucer KFC...i likeee^^

Semalam dan hari ni memang aku murah rezeki...al-hamdulillah. Semalam tengok peti surat akhirnya sampai cek yg aku tunggu2 dari Global Test Market. Dapat la RM150.20...hehe


Global Test Market ni company survey online. Ganjaran dalam bentuk point (purata 30-50point utk 1 survey). Dia ada proses screening utk tentukan kita layak atau tak utk jawab survey (dalam 3-4 soalan je) dan kalau tak layak kita masih dapat 5 point. Untuk tebus ke tunai minimum kena ada 1000 point = $50usd. Bentuk bayaran hanya dengan cek dan akan sampai dalam masa 6-8 minggu lepas request. Cek yg diterima adalah dalam matawang negara ahli. So takyah nak pening kepala nak convert dari USD.

Survey akan dihantar ke email....biasanya 1-2minggu ada la survey masuk...tapi kekerapan tu tengok pada profile kita sama ada survey tu sesuai dengan kita atau tak baru dia akan email. Aku join program ni pada 29/3/2012 dan cukup 1000 point pada 1/3/2012 dan terus request payment.....kira hampir setahun jugak la baru dapat redeem point. Skang aku ada 210 point....mintak2 sebelum hujung tahun ni berjaya kumpul lagi 1000 point.


Hari ni pulak dapat baucer KFC dari AIP Survey...masuk ni dah 3 kali aku tebus baucer. 2 kali sebelum ni tebus baucer Giant-RM20 so kali li ni tukar angin plak amik baucer KFC-RM20....jom makannnn...(AIP-1st voucher, AIP-2nd voucher)

P/S: Kalau korang minat nak join mana program ni sama ada Global Test Market atau AIP Survey boleh tinggalkan komen kata nak join & bagi email korang k^^

12 comments:

  1. Alhamdulillah & tahniah. Sy pun baru dpt cek global test market tu kelmarin. :)

    ReplyDelete
  2. wahh...nak jugak..ajar2..
    nie email..
    amalyna_lynn@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah add...nnti cek email ye. pas register update profile then tunggu survey masuk email^^

      Delete
  3. ala sis baru hari ni eda reddem globeltest market tu kalo rumah flat mcm eda mcm hari tu aip survey diorang hantar guna pos daftar tak sampai2 lagi tup2 dapat surat kata dah return balik hurm :(

    ReplyDelete
  4. http://my.ipanelonline.com/register?inviter_id=1833008


    cuba sis try ni best ipanel eda dah hampi rm140 diorang bayar guna akaun paypal masyuk..

    ReplyDelete
  5. Salam.. saya ada daftar GTM nie. . Tp saya isi nama pertama hanya MOHAMAD dan nama keluarga ____ bin ___ .Adakah saya patut cancel account n buat balik atau macam mana ? harap bantuan . dulu abang ec nama pnuh abg ke pd NAMA pertama ? dan pada nama keluarga abg ec ap ?

    ReplyDelete
  6. dlm setahun dpt us50 jak?? ckitnyaa

    ReplyDelete
  7. Join survey. Duit masuk dalam Paypal

    http://www.spidermetrix.com/sm120.php?refspider=mzarimi

    ReplyDelete
  8. saya baru join 5 hari.. semangat nak jawab.. skrg dah 495 point... tak sabar tgu 1000 point.. :)

    ReplyDelete

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)