Oppss..iklan jap

Tuesday, January 31, 2012

AIP Survey Giant Voucher^^

Dah baper lama aku tak update blog ni agaknye....i bizi la u...heh3. Sebab takde citer nak share akhir2 ni so hari ni aku share la pasal AIP Survey ni. Survey ni tak bagi ganjaran RM, just point je yg boleh ditebus dgn baucer (antaranya baucer Giant, KFC, McD, Prepaid Hotlink/Maxis dll). Kalau nak buat duit memang le AIP ni tak sesuai. Tapi daripada cek email hari2 tanpa hasil ada baiknye gak join survey.
Aku join AIP Survey ni 28/3/2011. Bila ada survey yg sesuai dgn profile kita then AIP akan email survey tu kat kita. Lepas jawab survey dapat la point yg dijanjikan. Biasanya utk jawab survey dalam masa 10-15minit. Yg best pasal AIP ni, soalan survey dia senang nak faham & selalunya dalam bentuk objektif je (klu time exam pun korang paling suka soalan objektif dari subjektif kan). Akhirnye 9/8/2011 point aku dah lebih 2000point, so aku redeem la baucer Giant RM20..he3..jadi laaa...
Hasil dari 28/3/11-9/8/11..hampir 5 bulan...ok la tu sambil2 cek email kannn...

Then 16/1/2011 point aku lebih 2000point lagi & aku redeem lagi baucer Giant RM20 (by end of February baru sampai baucernye). Sekarang tinggal 140 point jek...heee.
Kalau korang pun nak isi masa lapang boleh la join. Bagi email korang kat ruang komen @ inbox aku email korang korang (nor_az7880@yahoo.com)

No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)