Oppss..iklan jap

Tuesday, January 10, 2012

Minat beg tak??? Review-VEIRA

Salam sume....hari ni takde citer menarik. Hari yg biasa buat aku. Bangun pagi, hubby tgh siap2 nak gi keje. Aku lak siapkan si abang nak gi tadika. Selalu bila aku takde idea nak membebel apa kat sini aku akan citer pasal drama korea. Tapi hari ni takde drama korea terbaru yg kuar kat channel tv malaysia so timbul idea nak buat review mana2 website/blog yg menarik perhatian aku.
Hari ni aku nak review website ni http://iloveveira.com. Sebenarnye dah lebih sebulan aku jumpa website ni. Beg2 dari jenama Veira ni mmg cun & unik. Perekanya Wey Ling berasal dari Malaysia tapi skrg menetap di Singapura. Dia ni sebenarnye dulu seorang engineer. Rekaannya bercirikan konsep vintage. Kebanyakan material yg digunakan utk rekaannya dari Calf Leather (tak silap aku ni kulit anak lembu....kalau salah tolong inform aku ye). Tapi ada jugak guna material lain seperti canvas dll...so, takyah risau cos tak guna kulit B.A.B.I. Since kebanyakan rekaannya guna genuine calf leather so harganya agak mahal tapi pada aku masih berpatutan.
Apa2 pun terpulang la kat korang menilainya cos taste kita lain2. Aku ni jenis yg open, tak kisah design konsep apa, asal cun pada mata aku dah le....& jugak harganye tak macam nak rompak bank...he3. Ni aku letak a few pic beg2 Veira ni. Kalau nak tengok sume rekaannye korang klik kat sini  http://iloveveira.com.

1 comment:

  1. klu korang nk blog/website korang direview boleh bg email & link korang kat sini...email mesti bg ye, link yg menarik pd aku je akan direview :)

    ReplyDelete

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)