Oppss..iklan jap

Tuesday, January 10, 2012

Mekap macam professional dgn L’Oreal Paris True Match Roll’On

Salam u allz...ni entri sekadar nak share pasal foundation terbaru dr L'Oreal ni - True Match Roll’On. Almaklum le aku ni kan pempuan...semestinye sentiasa peka pasal produk2 macam ni..he3. Tapi aku tak guna sangat foundation kecuali kalau ada event2 yg memerlukan aku jadi anggun sekejap baru la aku guna foundation...nak bagi kulit nampak halus mulus gitu..peh!
Yang menarik pasal foundation ni (selain jenamanye) ialah ianya Roll-On-Foundation 1st dari L'Oreal. Mana ada lagi foundation yg apply secara roll-on macam ni, tapi lepas ni mesti le ada jenama lain yg ikut konsep ni kan. Bila dah boleh apply foundation ni secara roll-on maka takde le comot2 jari jemari kita bila apply foundation guna span (macam yg selalu jadi kat aku).
Harganye aku tak tau baper, korang boleh try check kat Guardian @ Watson @ lain2 store. Ada 3 pilihan warna; Rose Vanilla, Golden Beige & Beige. Nak tau warna mana yg sesuai dgn korang, boleh le try sampel kat kedai ye. Sapu sikit kat pipi baru confirm sesuai ke tak. Jangan sapu kat belakang tapak tangan. Warna kulit belakang tapak tangan dgn kulit muka tak sama la beb...teksturnye pun lain....tak caya cer check tengok.

No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)