Oppss..iklan jap

Friday, January 6, 2012

Oh!My Lady -starring Choi Si-Won from Super Junior!


Korea Drama - Oh!My Lady
Asyik tak ber-update je blog ni. Ni pun pasal ada cerita korea kuar kat TV8->Oh!My Lady (click for Synopsis). So, ada la topik nak update blog ni..he3. Citer ni komedi+romantik. Nak citer pasal sinopsisnye aku tak rajin. kalau korang nak tau citer ni pasal apa boleh klik kat link atas utk sinopsis. Tak pun korang tengok je citernye kat TV8 hari Isnin-Jumaat kol 3.00-4.00ptg. Kalau malas nak tunggu episodnye hari2, boleh tengok online kat sini->watch online "Oh1My Lady"
Chae Rim
Heronye Choi Si Won dari group famous K-Pop "Super Junior" & heroinnye plak Chae Rim. Aku dah tengok citer ni kat chanel KBSW thn lepas. Ni citer 1st yg aku tengok Choi Si Won berlakon. Ada lagi citer lain yg dia berlakon sebelum ni tp aku tak tengok. Sebelum tengok citer ni aku tak perasan pun dia dlm Super Junior.

Choi Si Won
Citer terbaru dia yg aku tengok  Poseidon (click for Synopsis). Aku suka lakonan dia dlm citer ni...citer ni serius sket, byk aksi & ada jugak diselitkan babak romantis =). Belum kuar kat chanel tv Malaysia lg. Aku tengok kat chanel KBSW...heh3
Korea Drama - Poseidon


No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)