Oppss..iklan jap

Monday, December 5, 2011

"My Girlfriend is a Gumiho/Nine-Tailed-Fox" ganti "My Princess" di TV8

Malam td mula citer korea baru kat TV8, "My Girlfriend is a Gumiho" ganti citer "My Princess" jam 8.30-9.30mlm hari isnin-jumaat kot. Aku dah lama tau pasal citer ni tapi citer tak keluar kat chanel KBSW...tak silap aku ada keluar kat OneHD (chanel2 Astro yg menyesakkan poket...) Pelakon2 nye maybe korang kenal...aku bgtau yg hero je la cos' yg heroin aku tak kenal sgt (biasa la tu kan...). My Girlfriend is a Gumiho-heronye Lee Seung-Gi-drama dia "Brilliant Legacy" tgh tayang kat TV8 jam 3.00-4.00ptg. Drama "My Princess" plak heronye Song Seung-Hun-mesti korang kenal dia if korang ada tengok citer2 romantik+sedih "Summer Scent" & "Autumn in My Heart".
Saje nak share dgn korang je...nak tulis pjg sinopsisnye malas plak nak menaip pjg2...jari jemariku fragile belaka...ecewah...Kalau korang nak tau sinopsis citer ni boleh klik kat sini "sinopsis-My Girlfriend is a Gumiho" dan "sinopsis-My Princess". Nak tengok citer ni online...no hal...aku rekemen link ni "watch-My Girlfriend is a Gumiho" dan "watch-My Princess".

No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)