Oppss..iklan jap

Monday, December 5, 2011

Citer saje2...


Sehari dua ni takde apa citer menarik. so hari ni aku citer ngarut2 je la...ha3. ni aku saje letak pic lauk lunch semlm..."Ayam Goreng Tomyam". Aku xde la nak share resepinye plak kat sini. Tapi kalau ada yg nak boleh le tanya. Kalau nak resepi canggih boleh google jer coz ada byk blog2 yg expert pasal resepi2 nih.
Ni pun pic saje gatal nak lepatk sini. Air "Oren Susu"...dah lama mencari air...ada la 2bln kot cari kat pasaraya Giant tak jumpe2, lastnye jumpe kat Central Mart semalam. Takde la kempunan =D

No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)