Oppss..iklan jap

Thursday, July 12, 2012

LAYANNNN.....

Baru habis layan drama korea "49 Days" kat Astro Prima dari kol 4.00ptg-5.30ptg (Isnin-Jumaat). Banyak citer2 menarik (pd aku la...) yg aku nak share...takut korang je yg tak terbaca...HOHOHO...Semua drama2 ni highly recommended dari aku...klu taste korang tak sama dgn aku minta maap je la ye...

Mula2 aku nak share drama yg tgh tayang skrg kat Astro so korang boleh tengok sendiri. Kalau nak tgk online search la sendiri ek^^....gurau jeww...klik je kat tajuk citer tu klu nak tgk online...

1) 49 Days
~(tgh tayang kat Astro Prima 105, Isnin-Jumaat, 4.00ptg-5.30ptg)TAMAT
~Kisah seorang wanita yg koma selepas kemalangan kereta. Untuk hidup semula, rohnya diberi masa selama 49 hari untuk mendapat 3 air mata ikhlas dari mereka yg bukan ahli keluarganya untuk hidup semula. Untuk tujuan itu, roh wanita tersebut terpaksa meminjam tubuh wanita lain sewaktu tidurnya.


~(tgh tayang kat Astro KBSW 391, Isnin-Selasa Rabu & Khamis, 9.03mlm....ulang tayang pd jam 5.03pg & 2.13ptg hari yg sama)
~Kisah sekitar 1930-an, muncul hero tak bernama yg memakai topeng & digelar "Bridal Mask" oleh penduduk. Bertindak sebagai penegak keadilan untuk penduduk yg ditindas oleh Jepun yg menjajah Korea waktu tu.

3) BIG
~(tgh tayang kat Astro KBS 391, Rabu-Khamis Isnin & Selasa, 9.03mlm....ulang tayang pd jam 5.03pg & 2.13ptg hari yg sama)
~Kisah menarik dimana roh budak lelaki remaja 18 thn terperangkap di dalam tubuh lelaki dewasa berumur 30 thn apabila terlibat dalam satu kemalangan pada hari yg sama. Kebetulan pula tubuh dewasa yg dimasuki oleh roh remaja tersebut adalah tubuh tunang kepada guru sekolahnya. Roh lelaki dewasa itu pula terperangkap dalam tubuh remaja tersebut yg kini berada dalam keadaan koma.

4) Jade Palace Lock Heart (ni drama Mandarin ye...bukan Korea taw...tapi aku suka..har3)
~(tgh tayang kat TV8, Isnin-Jumaat, 7.00-8.00mlm)TAMAT
~Kisah gadis bernama Luo Qing Chuan yg secara tidak sengaja merentas masa ke zaman era Dinasti Qing & secara tak sengaja terlibat dalam masalah perebutan takhta antara putera2 maharaja serta terlibat dalam cinta 3 segi antara Putera Ke-4, Putera Ke-8 & Putera Mahkota)


Aku memang rekemen sangat2 korang tengok semua citer ni. Next post aku rekemen drama2 lain yg dah habis ditayangkan di tv tapi korang boleh tengok online^^

No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)