Oppss..iklan jap

Friday, January 13, 2012

He's Beautiful / You're Beautiful



Korea Drama - He's Beautiful
Yezzar...i'm addicted to korean drama...LOL...ni aku nak update citer He's Beautiful. Citer ni dah pernah kuar kat TV8 sebelum ni. Sekarang ada ulang tayang. Kalau ada sapa2 yg belum tengok & teringin nak tengok boleh le buka TV8 tiap2 Jumaat kol 11.45mlm-12.45pg (masa kadang2 ada perubahan cos citer ni aku rasa just utk lengkapkan slot TV8 je...kalau kol 11.45mlm takde cer tunggu sampai kol 1.15pg...kalau takde gak korang gi je la tido). Watak hero Hwang Tae Kyung  (dilakonkan oleh Jang Geun Suk) & watak heroin Go Mi Nyu (dilakonkan oleh Park Shin Hye -turut bawa watak sebagai kembar lelakinya Go Mi Nam)
Park Shin Hye
Hari ni aku tetiba rasa rajin plak nak tulis sinopsis citer ni. Kisah nye bermula bila pihak pengurusan kumpulan idol popular A.N.JELL berkeras utk menambah seorang penyanyi lagi ke dalam kumpulan tu disebabkan suara penyanyi utamanya iaitu Tae Kyung bermasalah. Tapi ahli baru iaitu Mi Nam, terpaksa ke US (aku tak ingat sebab apa di gi sana). So, ejen Mi Nam ni dapat idea utk gunakan adik kembarnya Mi Nyu yang dah ready nak jadi biarawati utk tolong menyamar sebagai Mi Nam sampai Mi Nam balik dari US. Mi Nyu setuju sebab tak nak rosakkan peluang abangnye.
Jang Geun Suk
Yang jadi masalahnye semua dalam band tu lelaki, dia plak pempuan...so macam2 la benda kelakar yg jadi. Nak2 plak 2 ahli band tu dah tau Mi Nyu tu pempuan termasuk Tae Kyung tapi Mi Nyu tak tau pasal tu & still menyamar macam lelaki depan Tae Kyung. Tae Kyung plak lama kelamaan jatuh cinta kat Mi Nyu tapi tak sedar.........yg lain2 korang tengok sendiri =3
Kalau korang rajin nak tengok TV8 masa & hari tayangannye aku dah bg kat atas nun. Kalau tak sabo bebeno dah, boleh le tengok kat link ni -> Watch online-He's Beautiful

No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)