Oppss..iklan jap

Friday, May 11, 2012

Blogku dah Bersawang...HOHOHO =O

Lebih kurang 2minggu aku biarkan blog ni bersawang...ish3...
Tapi bukan le sesaje aku biarkan...ada la beberapa penyebabnye, cam serius sgt plak bunyinye ye =P
Selain dari sebab aku takde apa2 citer nak kongsi kat sini, yg sebenarnye aku sibuk sket meng'adjust' investment aku kat MyBrowserCash, aDailyCash & JSS-Tripler(FREE $10 to start)...sume ni investment yg aku join dari 2-3 bulan lepas...asyik re-invest & insyaAllah nexth month baru aku nak try withdraw hasilnye^^

Skrg plak yg terbaru aku tgh sibuk buat blog baru utk bisnes dropship terkini...SOPHIE PARIS^^.
SOPHIE PARIS ni jualan langsung melalui katalog (macam Avon etc.) & produk utamanya ialah BEG (design dari Paris klu tak silap)....harga sgt2 berpatutan dalam rm80-rm120++...ada PURSE dalam rm50++....ada aksesori, produk kecantikan dan lain2 lagi la.
Yg buat aku tertarik nak try bisnes ni pasal aku tengok design beg+purse dia sangaaattt la cantik.
Citer panjang pun tak guna, tunggu blog SOPHIE PARIS aku siap la ye pastu korang tengok sendiri la.

BABAI...ooo sebelum tu nak bgtau drama korea "SECRET GARDEN" tgh ditayangkan kat TV8, baru start malam semalam...korang tengok tiap Isnin-Jumaat, 8.30-9.30mlm...
ADIOSS...

1 comment:

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)