Oppss..iklan jap

Monday, May 21, 2012

Blog Review | KuRasaKuLihatKuDengar

Tq pd Khai cos sudi mintak aku buat review utk blognyer KuRasaKuLihatKuDengar. Aku bab2 me'review' tidak le terer, sikit2 tu boleh la sekadar bagi pandangan peribadi.
So aku mula dgn interface blog ni. Agak simple tapi agak mengganggu bila ada floating ad kat sebelah kiri blog, tapi tu pada pandangan aku & maybe ramai yg tak kisah. Btw, ni interface utk blog KuRasaKuLihatKuDengar

Blog ni masih baru, kalau tak silap 1st publish pd 10 May 2012 (kalau silap harap diperbetulkan ye). Isi kandungan blog lebih kepada industri hiburan e.g. gossip artis seperti kes cerai Rita Rudaini & kes cerai Adi Putra, K-Pop dan lain-lain. Tapi ada juga yg selain dari industri hiburantu seperti kisah Final Piala FA.
Pages tab cuma ada 2 iaitu Home & Running Man (rancangan dari Korea, aku tak sure sama ada drama atau reality show). Rancangan Running Man ni diberi link utk download pada yg nak tengok^^
Cer la korang tengok sendiri blog KuRasaKuLihatKuDengar ni. Mungkin ada yg nak bagi pendapat pun dialu2kan.

<<Blog Name>>

No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)