Oppss..iklan jap

Monday, March 12, 2012

Review | A.N.D.R.A.G.O.G.I

Dah lama takde yg request utk blog review so agak blur nak buat review kali ni. Terima kasih la pada andragogi08 yg sudi minta aku review blognye. Aku ni tak fasih sgt bab2 mereview blog korang, sekadar bagi pandangan secara peribadi boleh la...nak bg review profesional mmg ke laut la jawabnye...hohoho.
Ok...so aku mula dgn interface blog A.N.D.R.A.G.O.G.I ni. Interfacenye simple je dgn warna yg tak terlalu terang & pelbagai so takde la mata korang berpinar (tau ke perkataan ni...hehe) bila tengok blog ni. Kalau tak silap aku yg ni blog lelaki pasal tu tak clorful sgt macam blog aku...almaklum la pempuan (^^)
**Widget yg digunakan agak byk & maybe tu sebabnye blog ni agak berat>> size: 169.43 KB , load time :: 0.28 seconds , Average :: 0 Seconds (aku cek hari Selasa 13/3/2012).
**Entri dalm blog ni sangat menarik seperti " Meninggal selepas minum teh tarik" & "Lolipop pendafluor BAHAYA". Ada banyak tab seperti Berita, Gambar, Informasi, Lawak dll...dan aku paling suka tab Gambar cos agak lucu gambar yg dimasukkan.
**Selain tu tab "informasi" juga sgt bagus cos ada info yg agak ramai orang tak tahu....orang seperti aku =P

So pada pandangan aku isi kandungan blog ni bersesuaian dgn konsep blog ni yg bertemakan  Sumber Informasi & Pengetahuan Dari Anda untuk anda. Senang citer korang gi la terjah blog dia....

<<Blog Name>>
A.N.D.R.A.G.O.G.I
Sumber Informasi & Pengetahuan Dari Anda untuk anda


No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)