Oppss..iklan jap

Monday, January 2, 2012

The Princess' Man


asyik tak ber-update je blog ni...sib baik tak sempat bersawang lagi. Ni pun tetiba ada rasa nak update pasal ptg td tak sengaja tertengok TV2 ada citer korea The Princess' Man nih. Aku dah tengok citer ni kat channel KBSW 2-3 bln lepas. Citer ala2 Romeo+Juliet versi Korea. Memang la sedey..huk3...aku mmg senang nak touching bila tgk citer2 camni...confirm basah la mana2 kain yg ada dekat dgn aku.
Korang maybe familiar dgn heronye Park Si Hoo kalau ada tengok citer "Princess Prosecutor". Citer dia yg lain2 aku tak tau...he2. Yang heroinnye Moon Chae-won ada banyak drama aku tengok dia berlakon tapi bukan sbg heroin la, antara yg aku tau citer "Brilliant Legacy" dgn "My Fair Lady".
Kalau korang nak tengok citer ni online boleh klik link ni--->>>watch online The Princess' Man
Kalau nak tengok kat TV2 boleh tengok pukul 5.00-6.00ptg. Harinye aku tak sure, maybe Isnin-Khamis/Jumaat.

No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)