Oppss..iklan jap

Friday, December 30, 2011

Whazzz uppp...

huk alohhh...dah lebih seminggu rupanye blog ni tak di update. tu la akibatnye kalau streamyx slow. tension bila lambat loading page. nak upgrade ke unifi rasenye tak perlu lagi buat masa ni....yg sebenonye aku yg takde citer nak update blog ni...so ada 2 perkara la yg menyumbang kepada blog ni tak di update...sekian.
3 hari lepas birthday aku...27-12-198* (cer teka thnnye...). Takde sapa bg hadiah pun termasuk la dr hubby. Tapi aku tak kisah pun coz aku tau bajet takde...yg penting dpt wish (&kiss..he3) tepat pd masanye. Birthday yg ke-berapa???jeng3....cer tanya hubby aku..keh3
Cheeze Choc
Semalam tetiba gatal minta hubby belikan cheesecake Secret Recipe...hubby aku rasenya kesian kot aku tak dpt birthday prezzie so dia pun beli je tanpa byk soal. 1slice cheesecake utk aku & 1slice choc.cake utk anak2 yg sememangnye "hantu" coklat...maybe cos masa pregnant dua2 hero no aku mmg asyik makan coklat.
Moist Chocolate Cake
yg si adik dari bising terus senyap bila nampak kek warna hitam...tau jerrr. tu pun choc.bar yg ayahnye beli aku sorokkan...kalau tak mmg habis on d spot. cukup la 2 slice kek tu...beli byk pun sapa nak makan..(kontang poket beli byk2 kat secret recipe...nak try buat sendiri tapi bila agaknye???...).

No comments:

Post a Comment

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)