Oppss..iklan jap

Tuesday, March 6, 2012

Wild Romance-an Aggressive Love Story-in a cute & funny ways

Dah lebih seminggu rupanye aku x update blog ni...maklum le sibuk promote WAZZUB pasal tempoh pre-launch tinggal sebulan je lg. Hari ni nak merehatkan diri dr WAZZUB nih. Hari ni aku nak citer pasal drama korea 'Wild Romance' yg baru je habis kat channel Astro 391-KBSW...(aku tgk ending citer ni online pasal dah x sabar nak tunggu kuar tv)
Citernye pasal heronye Park Moo Yeol, seorang pemain baseball yg terkenal dari pasukan Red Dreamers dan agak playboy pasal dia handsome so ramai pempuan giler kat dia (dilakonkan oleh Lee Dong Wok). Heroinnye plak minah tomboy Yoo Eun Jae, yg bekerja sebagai bodyguard & penyokong kuat pasukan lawan si hero iaitu Blue Seagull (dilakonkan oleh Lee Si Young). Disebabkan satu insiden yang menyebabkan kekecohan di internet, Yoo Eun Jae terpaksa menjadi bodyguard kepada Park Moo Yeol.
Bermula la kisah kelakar diaorg berdua ni yg asyik bergaduh & kadang mendajalkan satu sama lain. Tapi Yoo Eun Jae lama-kelamaan jatuh cinta dgn hero yg mulanya amat dia benci & menyampah. Tetiba makwe lama Park Moo Yeol balik ke Korea selepas lama berpisah & si hero ni memang tak pernah lupakan awek lama dia ni. So, agak2 korang hero tu akhirnya pilih siapa? Nak tau gi tengok sendiri la...hehehe.
Nak tengok citer ni klik sini Wild Romance-watch online
Nak baca sinopsis & serba sedikit pasal watak2 lain dalam citer ni klik sini Wild Romance-synopsis

Info Tambahan:
Lee Dong Wok~aku mula minat dia ni lepas tengok citer "My Girl". Drama dia yg lain antaranya, "Scent of a Woman" & "Partner"


Lee Si Young~dia ni aku mula tengok dalam citer "Boys Over Flower" sebagai kawan heroin di sekolah. Drama "Mischievous Kiss/Playfull Kiss". Kemudian sebagai heroin dalam drama "Poseidon" bersama heronye Choi Si Won dari Super Junior.

4 comments:

  1. cam best je cerita ni. boleh try tgk la pasni

    ReplyDelete
    Replies
    1. best pd saya la...recommended pd yg sama taste dgn saya =D

      Delete
  2. silap info...hehe...citer ni masih ditayangkan di Astro 391-KBSW....blom habis lg
    klu malas tunggu leh tgk kat link utk watch online...yg ni sampai episod akhir

    ReplyDelete
  3. akhirnye citer ni habis kat Astro 391 KBSW....

    ReplyDelete

Aku yg kemaruk lagu KOREA...ngeh3

(Ini Post melekat)----Nak blog anda di REVIEW tak?

Tetiba rasa rajin plak nak buat review blog pasal aku memang rajin gak menyibuk terjah blog org lain. Kalau korang nak aku review blog korang dun wori, FREE jer (buat masa ni la...heh3). Just buat sume step ni:-

1- Follow blog ni.
2- Tinggalkan komen kat ChatBox blog ni kata nak minta review blog. Nak email pun boleh kat nor_az7880@yahoo.com
4-Lepas blog direview sila buat post entry di blog anda dgn link review yg telah dibuat utk link blog anda di letakkan di dalam Senarai Blog Yg dah diReview di tab bhgn atas blog KaMi ini
(jika tiada post entry yg dibuat diblog anda maka hanya nama blog akan diletakkan di dalam senarai tanpa link blog anda)